Άγγελος Δανιήλ: “Ο καλύτερος να κερδίσει το πρωτάθλημα”

Με έντονο ενδιαφέρον και την παρουσία πολλών παραγόντων των ομάδων πραγματοποιήθηκε η κλήρωση των αγώνων μπαράζ της ΕΠΣ Αχαΐας. Ο πρόεδρος της Ένωσης, Άγγελος Δανιήλ, έκανε δηλώσεις που έδωσαν το στίγμα της φετινής αγωνιστικής περιόδου, τονίζοντας τη σημασία της δικαιοσύνης στον αθλητισμό και της σωστής διοργάνωσης των πρωταθλημάτων. «Να σας συγχαρώ και καλή επιτυχία στους … Συνεχίστε να διαβάζετε το Άγγελος Δανιήλ: “Ο καλύτερος να κερδίσει το πρωτάθλημα”.