Προσωπική δήλωση του μετόχου της ΠΑΕ Παναχαϊκή, Ashton Bailey για την χρονιά που έρχεται.
«Πριν από 3 χρόνια, ξεκινήσαμε να αποκαταστήσουμε το όνομα και την εικόνα της Παναχαϊκής στο κορυφαίο επίπεδο του ελληνικού ποδοσφαίρου.
Η δέσμευσή μας δεν έχει κλονιστεί ποτέ. Η αποφασιστικότητά μας είναι μεγάλη και ο δεσμός μας με την πόλη έχει ενισχυθεί.
Αυτός ο χρόνος είναι ο χρόνος μας, ο χρόνος της Πάτρας!
Φέτος ερχόμαστε μαζί. Οι οπαδοί. Οι παίκτες. Η πόλη.
Είναι καιρός να ανέβουμε επίπεδο, να κάνουμε ένα Level Up!»







