Τον Γιώργο Ανδρεόπουλο ανακοίνωσε επίσημα ο Φωκικός Α.Σ., ενισχύοντας σημαντικά τη μεσαία γραμμή της ομάδας για τη φετινή σεζόν.
Ο ικανός μέσος έχει εμπειρία από εθνικές κατηγορίες, αλλά και από τοπικές ομάδες, καθώς την περασμένη σεζόν αγωνίστηκε αρχικά στον Αστέρα Λεοντίου μέχρι τον Ιανουάριο και στη συνέχεια στη Νίκη Προαστείου. Η μεταγραφή του στην ομάδα της Φωκίδας αναμένεται να προσφέρει ποιότητα, δυναμισμό και δημιουργικότητα στο κέντρο του γηπέδου.
Η διοίκηση του Φωκικού καλωσορίζει τον Ανδρεόπουλο στην οικογένεια της ομάδας και του εύχεται υγεία και πολλές επιτυχίες με τη φανέλα της ομάδας. Με την προσθήκη αυτή, η ομάδα δείχνει αποφασισμένη να παρουσιαστεί δυνατή και ανταγωνιστική στο φετινό πρωτάθλημα.







