Σε οικογενειακό κλίμα και με αισιοδοξία για τη νέα ποδοσφαιρική χρονιά, πραγματοποιήθηκε χθες το μεσημέρι στο Δημοτικό Στάδιο Κάτω Αχαΐας ο καθιερωμένος αγιασμός της Αχαϊκής.

Το παρών έδωσαν σύσσωμο το Διοικητικό Συμβούλιο της ομάδας, το τεχνικό επιτελείο, οι ποδοσφαιριστές της πρώτης ομάδας, τα τμήματα υποδομής, καθώς και πολλοί φίλοι του συλλόγου, οι οποίοι έσπευσαν να στηρίξουν με την παρουσία τους το ξεκίνημα της νέας περιόδου.
Μετά το πέρας της τελετής, άπαντες αντάλλαξαν ευχές για μια χρονιά γεμάτη επιτυχίες, με υγεία για όλους τους αθλητές και μακριά από τραυματισμούς.

Στόχος της «κιτρινόμαυρης» οικογένειας είναι η ομάδα να έχει μια άκρως θετική πορεία, πετυχαίνοντας τους στόχους που έχουν τεθεί για τη φετινή σεζόν.

Η Αχαϊκή δείχνει έτοιμη να μπει στο νέο πρωτάθλημα με ενότητα, πίστη και διάθεση για διάκριση, έχοντας στο πλευρό της τον κόσμο της, που αποτελεί πάντα τον πιο δυνατό της σύμμαχο.















