Γεμίζει το “ρόστερ” της η Παναχαϊκή

Σε μια ακόμη νεανική προσθήκη προχώρησε η Παναχαϊκή, αφού απεκτησε τον 21χρόνο νεαρό δεξί μπάκ Δημήτρη Κουζή, ο οποίος αγωνιζόταν στον Μιλτιάδη, ενώ έχει περάσει από την Ρόδο, τον Θεσπρωτό, την Ερμιονίδα, την Ιεράπετρα, την Κ19 της Καλλιθέας και τον Πανηλειακό.

Η ανακοίνωση των “κοκκινόμαυρων” αναφέρει:

«Η Παναχαϊκή ανακοινώνει την απόκτηση του Δημήτρη Κουζή, ο οποίος εντάσσεται στο δυναμικό της ομάδας μας! Του ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τα κοκκινόμαυρα!».