Για πέμπτη φορά τελικός Κυπέλλου Ερασιτεχνών στο Παμπελοποννησιακό

Το Παμπελοποννησιακό Στάδιο θα φιλοξενήσει τελικά τον μεγάλο τελικό του Κυπέλλου Ερασιτεχνών, με τον Παναιγιάλειο και τη Θύελλα Πατρών να διεκδικούν το τρόπαιο σε μια αναμέτρηση που αναμένεται να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον του φίλαθλου κόσμου της Αχαΐας την προσεχή Τετάρτη 13 Μάϊου (19.00).

Παρά τα εμπόδια και τις δυσκολίες που υπήρξαν το προηγούμενο διάστημα, οι διαδικασίες ολοκληρώθηκαν και το ιστορικό στάδιο της Πάτρας θα αποτελέσει για πέμπτη φορά την έδρα ενός τελικού του θεσμού στη σύγχρονη μορφή του.

Από την ανακαίνιση του Εθνικού Σταδίου και τη μετονομασία του σε Παμπελοποννησιακό, πριν από περίπου 23 χρόνια, έχουν διεξαχθεί εκεί τέσσερις τελικοί Κυπέλλου Ερασιτεχνών, αρκετοί εκ των οποίων έχουν μείνει αξέχαστοι στους φιλάθλους.

Η αρχή έγινε τη σεζόν 2003-2004, όταν το Ζαβλάνι επικράτησε της Αστραπής Ψαροφαΐου με 2-1 στην παράταση, σε έναν τελικό που αποτέλεσε και test event ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Μάλιστα, το παιχνίδι εκείνο παρακολούθησαν περίπου 7.000 θεατές, δημιουργώντας εντυπωσιακή ατμόσφαιρα στις εξέδρες.

Ακολούθησε ο τελικός της περιόδου 2008-2009, όπου ο Παναιγιάλειος κατέκτησε το τρόπαιο απέναντι στην Αχαϊκή με σκορ 1-0, ενώ στη συνέχεια ο Τριταιικός λύγισε το Ζαβλάνι με 2-1 στην παράταση, σε ακόμη έναν δραματικό τελικό.

Ο τελευταίος τελικός που διεξήχθη στο Παμπελοποννησιακό ήταν τη σεζόν 2014-2015, όταν ο Άρης Πατρών επικράτησε με 2-0 του Ατρομήτου, χάρη στα γκολ των Βουτσινά στο 51ο λεπτό και το αυτογκόλ του Χιωτέλη στο 82’.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο Παναιγιάλειος γίνεται η δεύτερη ομάδα, μετά το Ζαβλάνι που θα συμμετάσχει για δεύτερη φορά σε τελικό Κυπέλλου Ερασιτεχνών στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο, γράφοντας ακόμη μία σελίδα στη σύγχρονη ιστορία του θεσμού.