«Καμπάνα» της ΕΠΟ σε παίκτη για αντικανονικό δελτίο!

Βαριά τιμωρία επέβαλλε η πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΟ στον ποδοσφαιριστή που αγωνίστηκε αντικανονικά στο παιχνίδι της Επισκοπής με τον Ερμή Ζωνιανών. Συγκεκριμένα, ο Οντίμπου Γκρεκ Ικάμπα τιμωρήθηκε με αποκλεισμό τριών ετών από κάθε επίσημο ή φιλικό αγώνα λόγω του αντικανονικού του δελτίου!

Νωρίτερα μέσα στη σεζόν (αρχές Απρίλη), η επιτροπή ιδιότητας ποδοσφαιριστών της ΕΠΟ είχε προχωρήσει στην ανάκληση του δελτίου αθλητικής ιδιότητας του Νιγηριανού ποδοσφαιριστή, ο οποίος ανήκει στο έμψυχο δυναμικό της ομάδας της Επισκοπής από τον Αύγουστο του 2025, κρίνοντας ότι αυτό είχε εκδοθεί με ψευδή και πλαστά στοιχεία, δικαιώνοντας ουσιαστικά την καταγγελία του Ερμή Ζωνιανών.

Έτσι έστειλε την υπόθεση στην πειθαρχική επιτροπή της ελληνικής ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας, δεχόμενη την καταγγελία της ομάδας των Ζωνιανών. Ωστόσο η Επισκοπή δεν τιμωρήθηκε με αφαίρεση βαθμών.

Παρόλα αυτά, η υπόθεση δεν έχει κλείσει οριστικά, καθώς η συγκεκριμένη απόφαση αφορά αποκλειστικά τον ίδιο τον ποδοσφαιριστή και όχι το κύρος της αναμέτρησης στην οποία αγωνίστηκε. Για το παιχνίδι με τον Ερμή Ζωνιανών αναμένεται νέα απόφαση τις επόμενες ημέρες, με τους ανθρώπους του Ερμή να ευελπιστούν πως θα δικαιωθούν και θα πάρουν το ματς στα χαρτιά.

Η απόφαση της πειθαρχικής επιτροπής της ΕΠΟ:

«Απαλλάσσει το πρώτο εγκαλούμενο σωματείο με την επωνυμία «ΑΟ Επισκοπής» της αποδιδόμενης πειθαρχικής παράβασης. Κηρύσσει τον δεύτερο εγκαλούμενο ποδοσφαιριστή ODIBU GREK IKABA πειθαρχικώς ελεγκτέο για την αναλυτικά περιγραφόμενη στο σκεπτικό της παρούσας πειθαρχική παράβαση (άρθρα 11 παρ. 3 Παράρτημα Γ ΚΙΜΠ). Επιβάλλει στον δεύτερο εγκαλούμενο ποδοσφαιριστή ODIBU GREK IKABA ποινή αποκλεισμού τριών (3) ετών από κάθε επίσημο ή φιλικό αγώνα»