Κύπελλο Ελλάδας: Δύο νεαροί υποχρεωτικά στην ενδεκάδα

Νέες τροποποιήσεις στο Κύπελλο Ελλάδας ανακοίνωσε η ΕΠΟ για τη σεζόν 2026-27, με σημαντικές αλλαγές τόσο στη δομή της διοργάνωσης όσο και στους κανονισμούς συμμετοχής ποδοσφαιριστών!

Σημαντικές αλλαγές στο format του Κυπέλλου Ελλάδας φέρνει η ΕΠΟ από τη σεζόν 2026-27, με στόχο τη βελτίωση της διοργάνωσης και την ενίσχυση της συμμετοχής νεαρών παικτών.

Συγκεκριμένα, αυξάνεται ο αριθμός των υποχρεωτικών νεαρών ποδοσφαιριστών στην ενδεκάδα, καθώς από ένας παίκτης κάτω των 22 ετών που ίσχυε έως τώρα, πλέον κάθε ομάδα θα πρέπει να ξεκινά με δύο ποδοσφαιριστές γεννημένους από το 2004 και μετά.

Παράλληλα, μειώνεται ο αριθμός των ομάδων στη League Phase από 20 σε 16. Οι ομάδες θα δίνουν συνολικά τέσσερις αγωνιστικές, αντιμετωπίζοντας αντιπάλους από διαφορετικά γκρουπ.

Αλλαγή υπάρχει και στο σκέλος των καρτών, καθώς πλέον οι ποδοσφαιριστές που συμπληρώνουν κίτρινες κάρτες στα ημιτελικά δεν θα χάνουν τη συμμετοχή τους στον τελικό της διοργάνωσης