Με στόχο το “αντίο” με αξιοπρέπεια ο Παναιγιάλειος στο Γύθειο
Το τελευταίο του παιχνίδι στο φετινό πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής (3ος όμιλος) δίνει το απόγευμα της Τετάρτης (16/04, 16:00) ο Παναιγιάλειος, ταξιδεύοντας στο Γύθειο για να αντιμετωπίσει τον ήδη υποβιβασμένο Πανγυθεατικό, σε μια αναμέτρηση με… τυπικό χαρακτήρα για τους “μελανόλευκους”, αλλά με ηθική σημασία. Η ομάδα του Αιγίου έχει εξασφαλίσει την παραμονή της και αγωνίζεται … Συνεχίστε να διαβάζετε το Με στόχο το “αντίο” με αξιοπρέπεια ο Παναιγιάλειος στο Γύθειο.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί