Με το δεξί ξεκίνησε η ομάδα Νέων της Παναχαϊκής το πρωτάθλημα της Super League 2, αφού πέρασε με το διπλό από την Καλαμάτα, χάρη σε τέρμα του Δαραμούσκα από το πρώτο λεπτό της αναμέτρησης.
Το φίλμ της αναμέτρησης :
1’ Γκοοολλλ…..Από σέντρα του Φλωράτου από τα αριστερά, η μπάλα κοντράρει στα σώματα αμυντικών της Καλαμάτας και καταλήγει στα δίχτυα.
7’ Σουτ του Αναστασοπούλου από πλαγιά θέση, δεξιά, η μπάλα αουτ.
14’ Τετ-α-τετ του Ντελλή απέναντι στον Παπαδόπουλο, απομάκρυνε ο πορτιέρο της Παναχαϊκής.
24’ Μακρινό σουτ του Διαμαντόπουλου, μπλόκαρε με δεύτερη προσπάθεια ο Βαρελάς.
42’ Σούτ του Διαμαντόπουλου, η μπάλα άουτ.
78’ Φοβερό γυριστό του Βατή από το πέναλτι, από φάουλ του Διαμαντόπουλου από δεξιά, η μπάλα άουτ
Καλαμάτα : Βαρελάς, Τσαούσης (27’ Βαρέλης), Δουφεξής, Παπαδόπουλος, Ελευθεριάδης, Τζαναδάκης (89’ Φωτάκης), Ντελλής, Κάστορας, Γκίζας, Χότζα, Γασπαρινάτος
Παναχαϊκή : Παπαδόπουλος, Βεντουρής, Σταματάκης Σ., Ξηνταρόπουλος, Βατής, Σταματάκης Χ., Αναστασόπουλος (67’ Μπισμπίκης), Διαμαντόπουλος, Φλωράτος (67’ Κανελλόπουλος), Τσερικλός (77’ Βαγενάς), Δαραμούσκας







