Ένας κύκλος έκλεισε για τον Μιλτιάδη, καθώς η διοίκηση της μεσσηνιακής ομάδας έκανε γνωστή την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον προπονητή Εμιλιάνο Χαλιλάι.
Το “διαζύγιο” ανάμεσα στις δύο πλευρές ήρθε σε εξαιρετικό κλίμα, κάτι που αποτυπώνεται πλήρως και στο ύφος της επίσημης ανακοίνωσης. Ο Χαλιλάι αποτέλεσε τον “αρχιτέκτονα” μιας εξαιρετικής πορείας, οδηγώντας την ομάδα της Τριφυλίας σε μια άνετη παραμονή και, εν τέλει, στην τιμητική 5η θέση των play off του 4ου ομίλου της Γ’ Εθνικής.
Η ανακοίνωση
“Η διοίκηση του ΑΟ Μιλτιάδης ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον προπονητή Εμιλιάνο Χαλιλαί.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Εμιλιάνο για την προσφορά του στην ομάδα μας, για την εργατικότητα, τον επαγγελματισμό και το ήθος που επέδειξε καθ’ όλη τη διάρκεια της παρουσίας του στον σύλλογο.
Μαζί ζήσαμε σημαντικές στιγμές, πετύχαμε στόχους και δημιουργήσαμε μια πορεία που άφησε το αποτύπωμά της στην ιστορία της ομάδας μας. Η συμβολή του στην αγωνιστική εξέλιξη του ΑΟ Μιλτιάδης υπήρξε ουσιαστική και αξιόλογη.
Του ευχόμαστε ολόψυχα υγεία, δύναμη και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της προπονητικής και προσωπικής του διαδρομής”.












