Ανανέωσε με την Αχαϊκή ο Κοσμάς Κυριάκου για τη σεζόν 2025-26!
Η ΑΧΑΪΚΗ Α.Ε. ανακοίνωσε επίσημα την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Κοσμά Κυριάκου για την αγωνιστική περίοδο 2025-2026.
Ο ικανός ποδοσφαιριστής αποτέλεσε μία από τις σταθερές αξίες της ομάδας την περασμένη σεζόν, με τις εμφανίσεις του να ξεχωρίζουν και να συμβάλλουν σημαντικά στην πορεία της Αχαϊκής.
Η απόφαση για την παραμονή του ήταν κοινή επιθυμία της διοίκησης, του τεχνικού επιτελείου αλλά και του ίδιου του παίκτη, καθώς θεωρείται ένα από τα βασικά εργαλεία για την επίτευξη των στόχων της νέας χρονιάς.
Η οικογένεια της Αχαϊκής ευχαριστεί τον Κοσμά για την εμπιστοσύνη και του εύχεται μια χρονιά γεμάτη υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες, τόσο σε προσωπικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο.















