Ο Αχαιός Σαραβαλίου ευχαριστεί τον Δήμο Πατρέων για την αναβάθμιση του γηπέδου (pics)

Με ανακοίνωσή του, ο Γ.Π.Σ. Αχαιός Σαραβαλίου εξέφρασε τις θερμές του ευχαριστίες προς τον Δήμαρχο Πατρέων κ. Κώστα Πελετίδη, τον Αντιδήμαρχο κ. Παναγιώτη Πετρόπουλο, τον πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Σαραβαλίου κ. Σπύρο Κασπιρή, καθώς και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς του Δήμου, για τη στήριξη και τις ενέργειές τους αναφορικά με τις εργασίες αναβάθμισης του γηπέδου της ομάδας.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι εργασίες προχωρούν με ταχείς ρυθμούς, γεγονός που γεμίζει την οικογένεια του συλλόγου με αισιοδοξία και ικανοποίηση, καθώς το γήπεδο μεταμορφώνεται σε έναν σύγχρονο αθλητικό χώρο, αντάξιο των αναγκών της τοπικής νεολαίας.

«Ο αθλητισμός είναι δικαίωμα όλων και βασικός πυλώνας ανάπτυξης της τοπικής κοινωνίας», σημειώνει χαρακτηριστικά ο σύλλογος, υπογραμμίζοντας πως η στήριξη της Πολιτείας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι καθοριστική για την προώθηση του ερασιτεχνικού αθλητισμού και την καλλιέργεια υγιών προτύπων στους νέους.

Το γήπεδο του Σαραβαλίου, μόλις ολοκληρωθούν οι παρεμβάσεις, αναμένεται να αποτελέσει ένα πραγματικό στολίδι για την περιοχή, ενώ η ανακοίνωση καταλήγει με συγκίνηση και αισιοδοξία:

«Ο οργανισμός του Δήμου απέδειξε ότι, λιθαράκι-λιθαράκι, μπορούν να πάρουν σάρκα και οστά τα όνειρα όλων όσων ενδιαφέρονται για ένα από τα ομορφότερα πράγματα που είναι ο αθλητισμός. Ο αθλητισμός μας ενώνει!»

Εκ μέρους όλης της οικογένειας του Αχαιού, ένα μεγάλο «ευχαριστώ» προς όλους όσοι συμβάλλουν στη σημαντική αυτή προσπάθεια.