Ο χάρτης του νέου πρωταθλήματος!

Η Super League 2 τελείωσε, τα μπαράζ ανόδου ολοκληρώθηκαν, ενώ και οι δύο ομάδες που πέφτουν από την Σούπερ Λίγκα έγινε γνωστές. Την άνοδο πήραν στην Super League 1 Ηρακλής και Καλαμάτα, ενώ υποβιβάστηκαν στη Γ’ Εθνική, Καβάλα, Καμπανιακός, ΠΑΣ Γιάννινα και Μακεδονικός από τον Α’ όμιλο και Αιγάλεω, Χανιά, Ηλιούπολη και Παναργειακός από τον … Συνεχίστε να διαβάζετε το Ο χάρτης του νέου πρωταθλήματος!.