Σεφτέ στις μεταγραφές και ανανεώσεις στην Δόξα Νιφορεΐκων

Στην πολύ καλή προσθήκη του έμπειρου μεσοεπιθετικού Βαγγέλη Ντεμαϊ, προχώρησε η Δόξα Νιφορεϊκων, κάνοντας “σεφτέ” στις φετινές μεταγραφικές της κινήσεις.

Στην ομάδα της Δυτικής Αχαϊας σχεδιάζουν μαζί με τον προπονητή Γιάννη Ζερδεβά την επόμενη χρονιά, θέλοντας να έχουν την ίδια καλή πορεία και μια άνετη παραμονή για ακόμα μια σεζόν, και στην προσπάθεια αυτή ανανέωσαν και αρκετοί ποδοσφαιριστές από τον περσινό κορμό.

Έτσι και την νέα χρονιά την φανέλα των “μαυραετών” θα φοράνε ο τερματοφύλακας Γιώργος Πετρόπουλος, καθώς και οι Ανδρέας Κανελλόπουλος, Αριστείδης Κάτσενος, Παναγιώτης Γκότσης, Κωνσταντίνος Βρύνιας, Διονύσης Ανδρικόπουλος και Αργύρης Σουρανής.