Σε αναζήτηση λύσεων η Α.Ε. Σταροχωρίου

Η Α.Ε. Σταροχωρίου περνάει από… πολλά κύματα φέτος, ωστόσο δήλωσε κανονικά συμμετοχή στο νέο πρωτάθλημα της Β’ Κατηγορίας της ΕΠΣ Αχαΐας.

Παρά το γεγονός ότι πριν λίγες ημέρες είχε επέλθει συμφωνία με τον προπονητή Ανδρέα Λελάκη, ο έμπειρος τεχνικός αποχώρησε, καθώς δεν έχουν ξεπεραστεί σημαντικά προβλήματα που αφορούν το ελλιπές ρόστερ, αλλά και τη διαθεσιμότητα των γηπέδων προπονήσεων.

Ο χρόνος πιέζει, καθώς η ομάδα καλείται να «χτίσει» άμεσα κορμό ενόψει της νέας σεζόν και να παρουσιαστεί ανταγωνιστική.

Οι «πράσινοι» του Δήμου Ερυμάνθου έχουν μπροστά τους ένα δύσκολο έργο, αλλά στόχος της διοίκησης είναι να βρεθεί η σωστή λύση ώστε η ομάδα να μπει με αξιώσεις στο νέο πρωτάθλημα της Β΄ ΕΠΣΑ.