Σε μια πολύ καλή προσθήκη νεαρού ποδοσφαιριστή προχώρησε η Αχαϊκή, αφού ένταξε στο δυναμικό της τον ταλαντούχο νεαρό επιθετικό Γιώργο Παπαδιονυσίου, ο οποίος την περσινή χρονιά αγωνιζόταν στον Πείρο Ισώματος.
Το νέο μεταγραφικό απόκτημα της Αχαϊκής σημείωσε την σεζόν που μας πέρασε 8 τέρματα με την φανέλα του Πείρου στο πρωτάθλημα της Β’ Κατηγορίας.
Η ανακοίνωση της Αχαϊκής αναφέρει:
Η ΑΧΑΙΚΗ Α.Ε ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με τον νεαρό 17 χρόνο (2008) Γιώργο Παπαδιονυσίου με καταγωγή από Ίσωμα Αχαιας.
Ο Γιώργος είναι ένας ελπιδοφόρος αθλητής που η επιλογή του ήταν η Αχαϊκή για το μέλλον του.
Η οικογένεια της Αχαϊκής σε καλωσορίζει.







