Το “ευχαριστώ” των διοικούντων του Δαβουρλή Κ’ 92

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

“Ευχαριστούμε όλους εσάς που χθες, αλλά και όλη τη χρονιά, ήσασταν δίπλα μας.

Σήμερα τα δικά σας παιδιά ήταν στην κερκίδα· αύριο θα είναι αυτά μέσα στο γήπεδο, όπως τα παιδιά που αγωνίστηκαν χθες. Αυτή είναι η συνέχεια. Αυτή είναι η αθλητική παιδεία. Αυτή είναι η ποδοσφαιρική κουλτούρα που θέλουμε να χτίζουμε κάθε μέρα.

Για εσάς η άνοδος έστω από το το τελευταίο παράθυρο δεν ήταν ο μοναδικός στόχος ,

Ευχαριστούμε εσάς που δίνετε πανελλήνιες και ήσασταν μέχρι το τέλος μαζί μας.

Εσάς που ήσασταν τραυματίες αλλά συνεχίσατε να είστε κοντά στην ομάδα όλο το χρόνο ,

Εσάς που παίξατε τραυματίες γιατί η ομάδα σας είχε ανάγκη ,

Εσάς που ερχόσασταν από την άλλη άκρη της Πάτρας ,

Εσας που δεν χάσατε προπόνηση ακόμα και αν δεν ήσασταν βασικοί ,

Για εσάς που θέλατε να παίξετε τον τελευταίο σας αγώνα με την φανέλα του Δαβουρλη ,

Που ήρθατε με βροχή με το μηχανάκι . Που διαβάσατε το τελευταίο μάθημα αργά το βράδυ για να έρθετε για προπόνηση που δεν πήγατε βόλτα το Σάββατο με τα παιδιά γιατί την άλλη μέρα είχατε αγώνα ,που πιεστηκατε αλλά δεν κλαφτήκατε στο Μπαμπά , όλοι εσείς γίνατε καλύτεροι και ανεβήκατε όχι μόνο κατηγορία!

Όλοι σας δώσατε το 100 % και για αυτό στο τέλος ανταμειφθήκαμε“.