Το πλάνο της Παναχαϊκής Ιδέας χωρίς την παρούσα διοίκηση της Ερασιτεχνικής

Πραγματοποιήθηκε την περασμένη Παρασκευή στην αίθουσα Αλέκα Σιούλη του Παμπελοποννησιακού Σταδίου η συγκέντρωση – συζήτηση της Παναχαϊκής Ιδέας, όπου την παρακολούθησαν φίλαθλοι, παλαίμαχοι και πολλοί άλλοι, προκειμένου να ακουστούν απόψεις για την βιωσιμότητα της Πατρινής ομάδας. Σήμερα η Παναχαϊκή Ιδέα έδωσε στη δημοσιότητα τη δική της πρόταση, την οποία και ανέλυσε χθες στους παρευρισκόμενους, ωστόσο … Συνεχίστε να διαβάζετε το Το πλάνο της Παναχαϊκής Ιδέας χωρίς την παρούσα διοίκηση της Ερασιτεχνικής.