Στον Εθνικό Σαγεΐκων συνεχίζουν με σταθερά βήματα τον προγραμματισμό ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου, διατηρώντας τον βασικό κορμό που οδήγησε την ομάδα στην κατάκτηση του πρωταθλήματος και την πολυπόθητη άνοδο.
Όπως έγινε γνωστό, άλλοι τρεις ποδοσφαιριστές ανανέωσαν τη συνεργασία τους με την ομάδα των “πολεμιστών”. Ο λόγος για τον έμπειρο Στάθη Ταπεινό, τον Ανδρέα Πανταζόπουλο, αλλά και τον ταλαντούχο νεαρό Ανδρέα Παρασκευόπουλο, που άφησε θετικότατες εντυπώσεις τη σεζόν που ολοκληρώθηκε.
Η διοίκηση του συλλόγου θέλει να επιβραβεύσει όσους συνέβαλαν καθοριστικά στην εξαιρετική πορεία της ομάδας και πλέον, μετά το κεφάλαιο των ανανεώσεων, σειρά παίρνουν οι πρώτες μεταγραφικές κινήσεις που αναμένεται να ενισχύσουν το ρόστερ και να δώσουν επιπλέον ποιότητα στη νέα κατηγορία.
Οι εξελίξεις συνεχίζονται και οι φίλοι του Εθνικού αναμένουν με ενδιαφέρον τα νέα πρόσωπα που θα φορέσουν τα κυανόλευκα.







