K. Παναγόπουλος: “Μόνο οφέλη θα έχουν οι συμμετέχοντες μέσα από το 2nd Master Mind Football Special Project”

Ο Κωνσταντίνος Παναγόπουλος έρχεται στην Πάτρα για λογαριασμό του 2nd Master Mind Football Special Project!

Από 27 ετών ξεκίνησε την προπονητική καριέρα. Στα 33 του έκανε ντεμπούτο στον πάγκο του Πανιωνίου στη Super League. Εν συνεχεία μεταπήδησε στα Τρίκαλα, στη Football League. Ο Νικαιώτης οδήγησε την Ακρόπολις στη δεύτερη κατηγορία της Σουηδίας καταρρίπτοντας τρία ρεκόρ και βραβεύτηκε για το επίτευγμά του!

Ο πρώην τεχνικός του Πανιωνίου και της ΑΕΛ έφτιαξε στη Στοκχόλμη την πιο επιθετική ομάδα στη Σουηδία και την οδήγησε στην ιστορική άνοδο. Τόσο το επίτευγμα αυτό, όσο και ο τρόπος παιχνιδιού της Ακρόπολις, έφεραν τη βράβευση ως επιστέγασμα της προσπάθειάς του.

Η Λίγκα σε συνεργασία με την Ομοσπονδία τον ανέδειξε κορυφαίο προπονητή της κατηγορίας. «Ο Κωνσταντίνος δεν κατάφερε μόνο να ανεβάσει την ομάδα στη Σουπερέταν, αλλά έσπασε και τρία ρεκόρ. Ρεκόρ πόντων, ρεκόρ νικών, ρεκόρ γκολ», αναφέρει χαρακτηριστικά το βραβείο που του παραδόθηκε και αφορά τόσο τον βορρά, όσο και τον νότο.

Ο έμπειρος τεχνικός, Κώστας Παναγόπουλος έδωσε μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο patragoal.gr για το 2nd Master Mind Football Special Project!

Ποιοι είναι οι κύριοι στόχοι και οι προσδοκίες σας από το 2nd Master Mind Football Special Project και πώς πιστεύετε ότι θα επηρεάσει την ανάπτυξη των νεαρών ποδοσφαιριστών που θα συμμετάσχουν;

“Ο κύριος στόχος είναι η κατανόηση του σύγχρονου ποδοσφαίρου μέσα από ένα πολύ στοχευμένο προπονητικό περιεχόμενο, για τον κάθε ποδοσφαιριστή που θα συμμετέχει σε αυτό το project.

Λέγοντας κατανόηση δεν αναφέρομαι μόνο στις βασικές αρχές παιχνιδιού, αλλά σε αρκετούς επιμέρους παράγοντες που επηρεάζουν τόσο άμεσα όσο και σε βάθος χρόνου την εξέλιξη – βελτίωση – μεγιστοποίηση – σταθεροποίηση της απόδοσης ενός ποδοσφαιριστής στις σύγχρονες απαιτήσεις

Η βασικότερη προσδοκία μου είναι με το πέρας αυτού του project , ο ποδοσφαιριστής που συμμετείχε (σε όποιο επίπεδο κι αν ανήκει – ερασιτεχνικό – ημιεπαγγελματικό – επαγγελματίας ) είναι να προβληματιστεί ευχάριστα και δημιουργικά για την επόμενη μέρα του , να αναμετρηθεί με τον εαυτό του προσπαθώντας μέσα από την σκληρή δουλειά να ξεπερνάει εμπόδια και αδυναμίες του όπως επίσης και να γίνει ένας αυστηρός, αλλά απόλυτα ακριβοδίκαιος αξιολογητής του ίδιου του του εαυτού του“.

Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα για τις εκπαιδευτικές και προπονητικές μεθόδους που θα χρησιμοποιηθούν στο πρότζεκτ; Ποια είναι τα βασικά στοιχεία που θεωρείτε σημαντικά για την εξέλιξη ενός νεαρού ποδοσφαιριστή;

“Όλες ότι προπονητικές μονάδες θα έχουν μια δομή η οποία στηρίζεται σε τεχνικοτακτικά στοιχεία, αλλά κυρίως θα προσπαθήσω μέσα από ένα συγκεκριμένο περιεχόμενο να τους βοηθήσω να δουλέψουν με ένταση αλλά και με ποιότητα.

Θα γίνει μια προσομοίωση ουσιαστικά, των προπονητικών μονάδων που έχω δουλέψει στις ομάδες μου, έτσι ώστε να γίνει ξεκάθαρο στον ποδοσφαιριστή μέσα από αυτές πως κάθε προπονητική μονάδα έχει ιδιαίτερη σημασία – αποτελεί κλειδί η ένταση η ποιότητα η διάρκεια το περιεχόμενο η επιβάρυνση κτλ αυτής.

Για τα σημαντικά της εξέλιξης ενός νεαρού ποδοσφαιριστή μπορούμε να αναφερθούμε σε πολλά και πολλούς παράγοντες. Θα ήθελα να αναφέρω επιγραμματικά και μόνο στα σύνθετα ομαδικά αθλήματα όπως το ποδόσφαιρο η συμβολή των ανθρωπομετρικών, φυσιολογικών, ψυχολογικών τακτικών και τεχνικών χαρακτηριστικών οδηγούν στην εξαίρετη επίδοση“.

Ποια είναι η σημασία της συνεργασίας μεταξύ των προπονητών και των εκπαιδευτών στο πλαίσιο αυτού του πρότζεκτ; Πώς συνδυάζετε τις διάφορες εμπειρίες και γνώσεις για να προσφέρετε την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση στους συμμετέχοντες;

“Είναι τεράστια υπόθεση η ανταλλαγή γνώσεων απόψεων, στα πλαίσια της συνεργασίας κι όχι μόνο, γενικά αλλά και ειδικά σε όλους τους τομείς της ζωής μας.

Όσο αναφορά το ποδοσφαιρικό αυτό project θεωρώ και πιστεύω πως όλοι οι προπονητές που συμμετέχουν είναι άριστοι επαγγελματίες σε αυτό που κάνουν, καταρτισμένοι και μόνο οφέλη θα έχουν οι συμμετέχοντες μέσα από αυτή την διαδικασία.

Είναι μεγάλη υπόθεση επιτέλους σε αυτή την χώρα, να καταλάβουμε την έννοια της συνεργασίας η οποία σε συνδυασμό με την αξιολόγηση μπορεί να μας επιφέρει τεράστια πρόοδο σε ότι κι αν κάνουμε.

Όσο με αφορά, θα ήθελα απλά να δώσω ένα συγκεκριμένο παράδειγμα, έτσι ώστε να αναδείξω την αναγκαιότητα, αλλά και την σπουδαιότητα της όποιας μορφής συνεργασίας μεταξύ ανθρώπων/στελεχών

Στην πρώτη μου χρονιά στο εξωτερικό σε κάθε meeting που είχα με το staff μου είμασταν 7 διαφορετικές εθνικότητες.

Πλέον νομίζω πως μόνο όταν αποδεχθείς πως κάθε μέρα έχεις να μάθεις και κάτι καινούργιο και χρήσιμο και μόνο όταν αναζητάς την συνεργασία μπορείς να εξελιχθείς ακόμη περισσότερο.

Είναι χαρά μου και τιμή που θα έχω αυτό το τιμ ανθρώπων – προπονητών καθόλη την διάρκεια“.